Penghargaan Buat Saya Di Majlis Konvokesyen UKM Ke-45 2017.

Ketika bertugas di Majlis Konvokesyen UKM Ke-45 2017 hati saya tersentuh apabila Naib Canselor UKM YBhg. Prof. Tan Sri Dato’ Seri Dr. Noor Azlan Ghazali telah berbicara ringkas mengenai saya yang akan bersara tahun depan. Agak sentimental apabila beliau memeluk saya setelah memakai jubah rasmi Naib Canselor di bilik VIP. 



Tidak habis di situ, beliau memanggil saya mengadap Yang Teramat Mulia Dato’ Seri Diraja Tan Sri Tunku Puteri Intan Safinaz Binti Tuanku Abdul Halim Mu’adzam Shah sbelum sdiang ketujuh Majlis Konvokesyen itu. Apa yang lebih menarik dan terkejut saya dalam ucapannya Tan Sri telah memberi penghargaan buat diri saya dan penduduk daerah Sik dalam satu majlis yang gemilang itu.

Sila ihat video ini: https://www.youtube.com/watch?v=bGlMqwoIBog

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Setelah Anda Bersara

Boria dan Dikir Barat

Istana Di Jabal Habsyi, Madinah